two for one

Raringaaar!
har haft ganska fullt upp som vanligt men till vintern ska jag ta bloggen på blodigaste allvar haha.
men igår så  åkte jag och emelie inklusive sötisen johanna till göteborg där jag träffade massa godingar som amanda,amanda,jennifer,elin,sara & lite annat sött & surt godis (a), såg på kapten röööd som e gryyyymt bra! 
men nu siter jag iaf hos elinpelin, hos mitt hjärtegull elib &  bara softar!, mysigt värre :$  får la se vad som händer ikväll, här är ngra av klädesplaggen jag blev lite sugen på att köpa; den söta ljusljus bruna tröjan kostar 249 kronor, vilket e as bra pris!? & jackan blev jag lite smått kär i & den kostar 299 :) låter som bra köp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0