sverigedemokraterna, fuck them!

Sverigedemokraterna.
Alltså egentligen har jag så mycket tankar & funderingar, så mycket jag har att förmedla.

Jag skäms över hur folket har röstat, hur folk har tänkt? Om dom ens har gjort det, har dom ens funderat på vad som kan hända om sverige demokraterna får makten om vill säga om kanske 30 år?  Sverige kan sluta i total kaus, & det värsta är att egentligen ingen vet vad dom tänker göra, deras val film är skrämmande enligt mig iaf. Tänk på alla invandrare som har flyttat till sverige & äntligen tänkt”äntligen är vi på en plats där vi kan känna oss trygga” bullshit enligt mig! Sverige kanske kommer bli ett hatobjekt, & risken kan bli stor.

Meningen med val, är att man ska känna sig trygg, det har redan börjat bli ett riktigt uppror & folk börjar redan känna sig obekväma i Sveriges sists. I alla fall jag. Alla pratade om att sverige var ett så fredligt & snällt land, men, se på vad som håller på att hända? Kasta ut barn/gamla/vuxla och allt vad det innebär, hemlösa, vart ska dom ta vägen? Nä exakt, de har dom inte ens tänkt på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0