insändare,föräldrar+cigg= - ?

hej! igår så fick jag ett mail av en tjej som vill bli anonym, vilket e helt okej.
hon tycker att mammor som röker e dålig på att uppfostra sina barn, att barnen blir skadade inombords och som får dom att må hemskt & dom blir dåliga. hon vill veta min åsikt och jag tyckte denna åsikten passade bra in i bloggen och blir dagens disskusion,
att röka inomhus & att röka utomhus ær stor skillnad, men detta handlade om uppfostran, så de håller vi oss till.
för ganska länge sedan så rökte min mami i vissa perioder, visst jag var kanske inte så förtjust i att hon rökte men, det ær ju egentligen inte min ensak, utan de va hennes.  alla mammor & pappor har sina egna metoder för uppfostran, jag har aldrig i någonsin mitt liv haft en dålig uppfostran, behandlar mig lika bra som andra førældrar gör,  enligt min ensak alltså så tycker jag att du/dina förlädrar(som antagligen har bertätat för dig) har fel. jag antar att dom aldrig har rökt i hela sitt liv & att du inte ens rört en cigg? då har ni vældigt dålig erfarenhet av rökare och  vet inte mycket om dom.
detta är min åsikt och nu kan en diskussion börja, skriv gærna ett inlgg vad ni tycker, påvärkar rökning uppfostran?

Kommentarer
Postat av: Hanna

åhh tack så mycket!=D allt bra?

2010-07-31 @ 18:24:40
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Hannah

Sv: Vad snällt, av diga tg kommentera min blogg, älskar att få kommentar! Men jag har inte sett den för en för typ en minut sen, väldigt konstigt! Men bättre sent en aldrig!



Hur har din dag varit!



Kram;)<3

2010-07-31 @ 19:39:52
URL: http://hannahsaralovisa.blogg.se/
Postat av: Klara

Vad kul att du gillar min blogg! ^^ Din blogg ser med mycket fin ut! :D

Jag vet egentligen inte riktigt om det är dåligt för ett barns uppfostran, men det är inte alls bra att barnet då blir en passiv rökare. Det skadar ännu mer än själva rökningen i sig.

2010-08-01 @ 00:11:41
URL: http://klaeraan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0