monday afternoon

måndaag!
underbar start på en helt ny vecka! började halv tio i morse & slutade tolv, bästa dagen på hela veckan typ!
hunnit med att göra en smoothie & suttit lite vid datan & kollat på brebands priser till min nya laptop jag ska köpa, inte alls billigt direkt, man kommer inte långt på 800 kronor i månaden, så har därför börjat kollat in lite jobb nu, tänkte att jag skulle börja kika in lite sommarjobb eftersom, man måååste börja söka riktigt tidigt nu om man ska ha en chans att ens att få försöka, iaf!
jag har börjat träna, helt otroligt, & det är dags att köpa en ny tränings outfit för har ingen sådan i mina gaderober, 
tyx om denna?   

599 kronor från bubbleroom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0